z fotką

Max prędkość: km/h

Trening z rana

Czwartek, 25 sierpnia 2016 · dodano: 25.08.2016 | Komentarze 0

Jeśli ktoś zapyta mnie kiedy idziemy trenować, ja powiem: o której najwcześniej jest w stanie wstać.
Dziś udało mi się wstać przed wschodem słońca. Poszedłem biegać. Zapewniam was zachody są piękne, jednak są niczym w porównaniu ze wschodem słońca.

Bieganie z rana jest niesamowitym doznaniem, kiedy wczesno-jesienne mgły nie opadną słońce zmienia ich kolor, przedziera się przez liście drzew. Doznanie doskonałe.

Kategoria bieganie, z fotką

W las

Poniedziałek, 13 czerwca 2016 · dodano: 13.06.2016 | Komentarze 1

Pierwsza, choć druga, prawdziwa jazda nowym nabytkiem. Wkrótce mój blog rowerowy zostanie wzbogacony o nowy wpis na temat moich mocno subiektywnych odczuć związanych ze zmianą roweru.
Tymczasem wczorajsza mocno terenowa jazda. Nowy rower, nowe tereny, koledzy wciąż ci sami. Generalnie podsumowanie wczorajszego wypadu.
1. Było super.
2. Nie można nawet myśleć o nawiązaniu rywalizacji z przełajówkami Arka i Fabiana.

Pierwsza jazda nowym Trekiem

Sobota, 11 czerwca 2016 · dodano: 13.06.2016 | Komentarze 0

Nowy w kolorze nieba. Trafił do mojego garażu. Mowa oczywiście o Treku Superfly 7 w wersji 2016. Rower o niebo dłuższy i bardziej dopasowany do mojej sylwetki. Już niebawem blog rowerowy opisze moje poczynania z tym nowym nabytkiem.

Tymczasem pierwsze zdjęcie.

Nowym cubem z Arkiem

Wtorek, 24 maja 2016 · dodano: 24.05.2016 | Komentarze 0

Kolega Arek kupił nowy rower. Czerwony, na bank szybki, przełajowy. Przyznam szczerze, że pierwszy raz widziałem hamulce hydrauliczne spięte z klamkomanetkami rodem z szosy. Działa to znakomicie, wygląda świetnie. Nic tylko zazdrościć.

Trasa była bardzo przyjemna, do naszej Złotoryji nad zalew, nastepnie spory podjazd w Jerzmanicach. Potem szybko: Pielgrzymka, Zagrodno i dom. Koła nie przebiłem. Za to po powrocie napisałem o butach SPD lub zatrzaskowych, jak kto woli.

Tak czy siak zapraszam na mój blog biegacza.

Na zakończenie zdjęcie z mojego gadania.

Pozdrawiam
Grzesiek z FitNonStop

Kalorie: (kcal)

Pseudo górskie kręcenie po okolicy

Sobota, 14 maja 2016 · dodano: 14.05.2016 | Komentarze 0

Kolejny weekend, kolejny wypad na rower. Dziś coś mnie tknęło i postanowiłem wytaskać z Canyona. Decyzja jakże trafna. Wiatr wiał przeokrótny, zatem szybko uciekłem w las, potem nad nasze rokitkowe jeziorko.

Wycieczka wyglądała tak oto. Aaaa, bardzo ważna irytująca informacja. Pedał, lewy, pstrykał strasznie. Póki pamiętam, będę musiał dziada odkręcić i podmienić, co by sprawdzić, czy to jego wina. Oby, to był pedał, a nie suport, czy gwint w korbie.

blog biegacza
blog rowerowy
blog bieganie
blog o odchudzaniu

Szosowa majówka

Wtorek, 3 maja 2016 · dodano: 04.05.2016 | Komentarze 0

Majówkowa pogoda przewspaniała. Bez wiatru, bez deszczu, temperatura oscyluje  w granicy 14-17 stopni. Nic tylko wyjść na ładny, równy asfalt i jechać.

blog biegacza

Nie wiem co się zmieniło w mojej głowie, ale ostatnimi czasy MTB leży i się kurzy, szosa zaś króluje. Być może to wina Fabiana, czyli mojego kompana wycieczek rowerowych, który tylko szosą pomyka, może jednak jest to pewien etap dojrzałości, który z chłopca czyni mężczyznę i z podwórkowej jazdy wyprowadza na asfalt.

Ciężko powiedzieć. Niewątpliwie jest to ta chwila, w której idąc na rower wybieram odruchowo szosę. Górski ubrudzę jedynie wtedy, kiedy typowo w góry będę się kierował.

Na koniec plejada głupich min rowerowych:

Kategoria z fotką

Kolarstwo rodzinne

Wtorek, 9 czerwca 2015 · dodano: 09.06.2015 | Komentarze 0

Nowy etap w mojej przygodzie z rowerem. Odkryłem tzw. kolarstwo rodzinne. Polecam spróbować. Bez napinki, bez pośpiechu, w pogoni za motylkami.

Jeśli macie chętkę przeczytać więcej o naszej pogoni za owadami odsyłam was do drugiego, poza bikestats, bloga rowerowego.

Kalorie: (kcal)

Ogolić się muszę, a ponadto: na godzinę do lasu.

Czwartek, 12 marca 2015 · dodano: 12.03.2015 | Komentarze 0

Nieoczekiwane, poranne, spotkanie w lidlu na zakupach :D Szybkie ustalenia godziny wyjazdu. Padło na 10.00 Punkt dziesiąta pod domem stoi niebieski rower Reni.

Mamy godzinę - jedziemy zatem w stronę czegoś, czego Renia nie zna, czyli w mój ulubiony lasek. Renata szybko odkrywa, że przerzutki działają zupełnie inaczej, kiedy jedziemy pod górę. Teren jej się bardzo podoba. Niestety w wyniku zagubienia drogi jedziemy mchem przez las, następnie ciągniemy rowery na piechotę pod górę. W moim odczuciu podjechać się jej nie da - taka stroma.

Wyjazd udany, uwieńczony pierwszym przebitym kołem w rowerze Renaty.

Cholera - muszę się ogolić. To takie błędne koło. Od tygodnia unikam golenia, bo golenie nie jest fajne, zwłaszcza golenie tygodniowego zarostu.

Witajcie - Grzesiek jestem

Czwartek, 5 marca 2015 · dodano: 06.03.2015 | Komentarze 3

Dawno nie miałem okazji się wypowiedzieć tutaj. A szkoda. Przyznam szczerze, że nie planuję jakiejś szumnej reaktywacji, niemniej jednak będę starał się. Obiecuję.

Skoro obiecuję, to i dzisiaj zaczynam. Znajoma kupiła rower. Piękny. Piękny, bo niebiski i Trek. Pojechaliśmy potestować, jej nowe 29 calowe koła. Wielkie, ogromne są w porównaniu do moich malutki, niczym z dziecięcego rowerka 26 calówek. Przyznam szczerze - ciężko było ją dogonić. Dla mnie prędkość rzędu 28km/h to może w maju się pojawia. Tymczasem wczoraj jadąc, właśnie 28 na godzinę nie mogłem dogonić wspomnianego, pięknego Treka.

Jak się już rozpędzi to kapota :D Na osłodzenie zrobiliśmy kilka fotek.

Rowerem

Niedziela, 23 lutego 2014 · dodano: 23.02.2014 | Komentarze 0

W końcu niedziela, postanowiłem zatem powoli przyzwyczajać tyłek do siodełka. Nie lubię - boli.

Krótka przerwa w drodze powrotnej, tuż za Zagrodnem.

Zalew w Złotoryki. Niestety wody w nim jeszcze nie ma.

I na koniec Złotoryjska masakra nożykiem tapicerskim, czyli rozwalony palec Grześka.