Kalorie: (kcal)

Witajcie - Grzesiek jestem

Czwartek, 5 marca 2015 · dodano: 06.03.2015 | Komentarze 3

Dawno nie miałem okazji się wypowiedzieć tutaj. A szkoda. Przyznam szczerze, że nie planuję jakiejś szumnej reaktywacji, niemniej jednak będę starał się. Obiecuję.

Skoro obiecuję, to i dzisiaj zaczynam. Znajoma kupiła rower. Piękny. Piękny, bo niebiski i Trek. Pojechaliśmy potestować, jej nowe 29 calowe koła. Wielkie, ogromne są w porównaniu do moich malutki, niczym z dziecięcego rowerka 26 calówek. Przyznam szczerze - ciężko było ją dogonić. Dla mnie prędkość rzędu 28km/h to może w maju się pojawia. Tymczasem wczoraj jadąc, właśnie 28 na godzinę nie mogłem dogonić wspomnianego, pięknego Treka.

Jak się już rozpędzi to kapota :D Na osłodzenie zrobiliśmy kilka fotek.

monikaaa
| 12:07 piątek, 6 marca 2015 | linkuj No witamy, witamy. Oby tym razem na dłużej :) Fajna perspektywa na 3-com zdjęciu - te wielkie 29 i wyglądające jak dziecięce 26 :)
sender
| 09:26 piątek, 6 marca 2015 | linkuj Taki ich urok. Kamera nie ma podglądu.
Idealista | 09:22 piątek, 6 marca 2015 | linkuj Czemu robisz krzywe fotki ? Podczas ogladania trzeba kręcić łbem i to jeszcze raz w lewo a potem w prawo. ;)
Pozdrawiam ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa erdzi