Kalorie: (kcal)

Rosocha

Sobota, 25 maja 2013 · dodano: 25.05.2013 | Komentarze 3

Z wyjazdu do Czech niestety nici. Pojechaliśmy więc z Piotrkiem w stronę Złotoryji, następnie wioskami, wioseczkami na Stanisławów. Uwieńczeniem podróży były ruiny radiostacji, czyli góra Rosocha.

Z samej góry jakaś nowa droga się pojawiła. Jeśli wiecie dokąd prowadzi to piszcie, chętnie się dowiem, następnym razem pojadę.

Rosocha zdobyta.

Piotruś Pan.

/5446278

Piotrek stwierdził, że jest to najfajniejsza trasa w naszej okolicy.
Kategoria treningowe, z fotką

sender
| 11:27 niedziela, 26 maja 2013 | linkuj Ważne, że do samej Leszczyny da się zajechać. Taka informacja mnie mocno ucieszyła.
monikaaa
| 10:44 niedziela, 26 maja 2013 | linkuj Ostatnio jak zjeżdżałam tą drogą, to zastanowiło mnie dlaczego została wylana asfaltem tylko do pewnego momentu, a końcówka została szutrowa. Jak nie wiadomo o co chodzi, to wiadomo o co chodzi :) Okazuje się, że wylana asfaltem część drogi należy do powiatu jaworskiego, pozostała część szutrowa do Złotoryi. :P Złotoryja jak widać klepie bidę z nędzą :P
rennsport
| 07:44 niedziela, 26 maja 2013 | linkuj Droga asfaltowa w dół prowadzi do leszczyny , kiedyś była szutrowa :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rajas