Kalorie: (kcal)

Jawor, Jawor, jaworowi ludzie.

Niedziela, 23 października 2011 · dodano: 23.10.2011 | Komentarze 1

Od dawna planowany wyjazd do Przemka, do Jawora, dziś doszedł do skutku. Umówieni byliśmy już od wtorku na dzisiejszą jazdę.
Rano pobudka, pakowanie i ładowanie roweru na dach samochodu. Udało się, choć byłem pełen obaw, czy się uda.
Kolejny problem to podróż z małą Alą, która to podróżować nie lubi. Kolejny sukces, udało się, choć Ala zasnęła w samochodzie, a miała u Przemka w mieszkaniu. No ale jakoś ją przenieśliśmy. Szybkie rozpakowanie, przebieranie i w drogę. Kolejny przystanek to rynek w Jaworze, na którym to czekał na nas Darek, znajomek Przemka. To już ostatni krok ku wielkiej przygodzie :D A w sumie można tak nazwać dzisiejszy wyjazd.
Trasa - bardzo z głowy, bo niestety terenów nie znam, a iście ciekawe są. Pierwsza miejscowość to Paszowice, następnie laskiem i polnymi wciąż pod górę na dużą polanę. Niestety polana mnie pokonała i trochę podprowadziłem - podobnie zresztą jak Darek. Potem już było z górki i to jakiej. Jechaliśmy w stronę miejscowości Grobla. Zjazd był pełen błota, kolein i kamoli. Omal nie fiknąłem koziołka, od tego momentu mocno się polnowałem, gdyż w moim przypadku koziołek jest równoznaczny z gipsem :D Potem zielonym szlakiem przez Wąwóz Myśliborski i tak aż do samego Jawora.

Wyjazd niezwykle udany. Chciałbym być częstszym gościem w tamtych terenach i już dziś zapowiadam, że będę się starał tak uczynić.