Kalorie: (kcal)

Dworkowo w towarzystwie

Piątek, 6 maja 2011 · dodano: 06.05.2011 | Komentarze 2

Umówiliśmy się na godzinę 12:30 na jerzmanowickiej górce. Pojechałem przez Białą pod górkę w stronę Jerzmanowic. Dojechałem około godziny 12:20. Nikogo nie było - pojechałem zatem zrobić małą rundkę polnymi drogami. Kiedy przyjechałem na umówione miejsce była już nowa rowerowa znajoma Anna. Przywitaliśmy się, zamieniliśmy dwa słowa i w tym czasie przyjechał pan Mirosław.
Szybkie ustalenie trasy i ruszyliśmy w drogę. W towarzystwie jedzie się super. Taki mój dzisiejszy wniosek. Jechaliśmy przez Czernikowice - Rokitki - Zamienice - Jaroszówkę - Białą. Tu pożegnaliśmy Anie i ruszyliśmy w stronę domu. W sumie wyszło około 30km.

A teraz to co nowe i bardzo ważne. W końcu doczekałem się nowych kół. Mam też nowe oponki. Koła to:
- obręcze - DT SWISS XR 400 (białe)
- piasty - Novatec 711 z przodu i 712 z tyłu
- szprychy to Sapim D-Light (białe)
- oponki to Schwalbe Smart Sam 2.1 (czyli nieco cieńsze)
Koła ważą około 1600gr, co chyba przekłada się na komfort jazdy. Ewentualnie to moje złudne wyobrażenie tego komfortu.

Aaa, mam też nowe tarcze oryginalnie dodawane do hamulców Avida - 185mm z przodu i 185mm z tyłu. Może i trochę za dużo jak na tył, ale i tak super.

Stare koła powędrowały do roweru żony, który też się zmodernizował w znacznym stopniu. Otrzymał nowe przerzutki: XT na tył i Deore na przód. Dostał też nowe manetki w postaci Deore oraz hample w postaci pierwotnych Trekowych Shimano hydraulicznych, których symbolu nie pamiętam. W związku z wymianą manetek i przerzutek dosła nowa kaseta, bardziej ekonomiczna, więc wybór padł na Avilo oraz łańcuch. A wszystko to 9 rzędowe.

Na koniec przydługawego wpisu zdjęcia z panem Mirosławem oraz z Anią. Zdjęcia roweru niebawem, jak tylko mnie wena na fotografowanie najdzie.