Kalorie: (kcal)

Gajowy

Poniedziałek, 28 marca 2011 · dodano: 28.03.2011 | Komentarze 1

Tak bardzo mi się dzisiaj chciało. Wyszedłem. Jak się okazało chęci to nie wszystko. Tak strasznie bolały mnie nogi, tak strasznie wiał wiatr, i tak strasznie powoli jechałem, że zdecydowałem, iż będzie to tylko przebieżka rowerowa. Pojechałem w swoje ulubione pagórki. Powoli przetoczyłem się przez wszystkie zjazdy i podjazdy. Został jeden najdłuższy i największy podjazd. Postanowiłem, że go ominę skręcając do lasku, gaju takiego małego. No i się zaczęło. Tak fajnie było w gaju owym, że wracać mi się nie chciało. Było i błotko, i krzaczory i wązowy, podjazdy i zjazdy, a wszystko to przeorane terenowymi kołami służb leśnych. Od dnia dzisiejszego gaj ten będzie moim ulubionym terenowym miejscem. Wcześniej był nim park, jednak park omijam szerokim łukiem, bowiem park kości łamie. Ufam, że gaj, lasek niewielki będzie bardziej przyjazdy użytkownikowi - MI.

PS. Byłem dzisiaj za Złotoryją, w Wilkowie. Szczęśliwi to ludzie, co tam mieszkają. To, to raj dla rowerów jest. Zazdroszczę im.