Kalorie: (kcal)

Odkrywcze zapędy - part 3

Wtorek, 22 marca 2011 · dodano: 22.03.2011 | Komentarze 3

Kolejny raz popuściłem.
Wodze fantazji popuściłem i zapuściłem się w nieznane. Niestety nieznane ciągnęło się przez około kilometr, a potem zajechałem do jakiegoś gospodarstwa i tyle było nieznanego. Zawróciłem.
A jechałem tak:
Chojnów - Goliszów - Michów - kawałek nieznanego - polami - Gołocin - Budziwojów - Gołaczów - Konradówka - Piotrowice - Chojnów - po mieście - DOM.

Od około 11 km jechałem pod wiatr.

Kategoria treningowe, z fotką

sender
| 19:25 środa, 23 marca 2011 | linkuj właściwie to mam kilka fotek z tego miejsca, może kiedyś z czasem zapodam
| 19:24 środa, 23 marca 2011 | linkuj oo koniecznie, ale na moje usprawiedliwienie napiszę, że pociąg (lokomotywa) miał być dominującym elementem, pociąg jechał szybko, wiadukt jest tuż obok mojego domu, tak więc obiecuję przyczajenie się i poprawę :D
rennsport
| 19:06 środa, 23 marca 2011 | linkuj Też wczoraj trochę jeździłem i też ten wiatr mi przeszkadzał , ale było słonecznie :)

Ale co do zdjęcia to jestem rozczarowany Wiadukt zrobił ci idealną ramkę do zrobienia zdjęcia jeszcze drzewo w mocnym punkcie by się znalazło, a tu tylko wiadukt przykuł moją uwagę. Stać cie na więcej ! . Musze cie zabrać kiedyś na sesje z modelkami nie ma bata :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ibezm