Kalorie: (kcal)

Odkrywcze zapędy - part 2

Poniedziałek, 21 marca 2011 · dodano: 21.03.2011 | Komentarze 4

Kolejny raz górę wzięły odkrywcze zapędy. A tak poważnie to zgubiłem drogę. Plan był prosty z Chojnowa przez Białą, Czernikowice, Rokitki do Biskupina. Następnie przez lasy i pola do Jerzmanowic, skąd udać się miałem do Chojnowa. Plan został wykonany, jednak w Biskupinie przegapiłem zjazd w las. Dojechawszy do końca wioski zdumiony zauważyłem, że w tym miejscu to mnie jeszcze nigdy nie było. A szkoda, bo fajnie się zapowiada. Następnym razem wyeksploruje tę trasę :D

Koniec Biskupina. A właściwe to początek - tyle, że z drugiej strony.

A tu pojadę następnym razem - czyli droga za Biskupinem.

Po skorygowaniu trasy, znajomy znak ucieszył mą buzię. Ucieszył, bowiem słońca kierowało się ku wschodowi i to dość wyraźnie.

Kategoria treningowe, z fotką

sender
| 14:41 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj To prawie jak u mnie. Też jest to wioska :D Tak czy siak zazdroszczę wszystkim tych fajnych terenów.
jelon85
| 14:39 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj W mojej okolicy jest też Biskupin. Wioska w której znajduje się fajne muzeum archeologiczne i stoi osada...:) pozdrawiam
rennsport
| 21:35 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj Całkiem fajny podjazd za Biskupinem . hmm a może to zjazd do Biskupina :D
fotoaparatka
| 18:53 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj Jak widać warto czasem zabłądzić ;) Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ycies