Kalorie: (kcal)

W towarzystwie i to jakim

Niedziela, 14 listopada 2010 · dodano: 14.11.2010 | Komentarze 0

Za sprawą serwisu www.haynau.pl udało mi się umówić na niedzielną jazdę z Panem Mirosławem.

Tu powinienem krótką charakterystykę pana Mirka napisać: wiek 55lat, na rowerze od 1999 roku, średnie długości pokonywanych tras ok 80-100km, preferencje - raczej szosa. Co tu dużo pisać, dużo lepszy ode mnie pod względem średnich prędkości, wytrzymałości i siły. No ale skoro prędkość miała być dostosowana do słabszego, czyli mnie to spoko.

O 12:00 spotkanie pod MDK'iem w Chojnowie. Najpierw pojechaliśmy przez: Chojnów - Biała - Chojnów, co dało jakieś 11km. Potem szybki odpoczynek w oczekiwaniu na kolegę Mirka z Legnicy. Kolega przybył pociągiem, a u boku miał rower raczej trekingowy, co dobrze mi wróżyło. Ustaliliśmy plan na dalszą trasę. Jedziemy w stronę Rokitek, ja odbijam w trakcie w stronę domu, panowie zaś jadą dalej do Chocianowa. Jak postanowiliśmy tak zrobiliśmy.

Podsumowanie: było super, dawno tak się nie wymęczyłem i dobrze bawiłem jadąc. Jednak jazda w towarzystwie i to towarzystwie lepszych daje sporo fun'u i mobilizuje do dalszych treningów.

Na koniec, żeby o suchym pysku nie pisać, fotkę dodam.

Tu zrobiliśmy małą przerwę celem rozstania się i ustalenia dalszych planów co do przyszłotygodniowej jazdy.