HR max:194 ( 98%)
Kalorie:26630 (kcal)

Szlak rowerowy Jaroszówka

Niedziela, 21 marca 2010 · dodano: 21.03.2010 | Komentarze 0

Pierwsza dziewicza jazda nowym rowerem. Wrażenia: ekstra - amorek działa - w porównaniu z poprzednią GILĄ jest boski.

Trasa początkowo miała być krótka i bezterenowa, jednak dojechawszy do Rokitek, a następnie do Zamienic postanowiłem nieco urozmaicić jazdę i pojechać w teren. W Zamienicach tuż za sklepem skręciłem w stronę rzeki i osady danieli. W dalszej kolejności miałem wyjechać w Jaroszówce, jednak podekscytowanym wszystkim co nowe pojechałem drogą pożarową nr 15 (z tego co pamiętam). Jechałem - po pewnym czasie dostrzegłem, iż jest to żółty szlak rowerowy, który z czasem został nazwany przez żółtą tabliczkę Szlakiem Rowerowym Jaroszówka. Podobało mi się, choć po pewnym czasie zdecydowanie straciłem orientację co do mojego położenia, a ponieważ byłem w środku lasu średnio mi się to podobało. Postanowiłem jak najszybciej wyjechać z lasu, aby nie "zakiełbasić" się jeszcze bardziej. Jechałem więc cały czas żółtym szlakiem. Ostatecznie wyjechałem w średnio znanej wiosce - Chocianowcu. Podpytawszy miejscowych ludków o drogę do domu okazało się, że jestem jakieś 4-5 km za Chocianowem. W ten sposób zaczęła się moja droga powrotna. Chocianów - Rokitki - Czernikowice - Chojnów. Od Chocianowa zaczęło padać, tak więc ostatnie 17 km jechałem w deszczu.