Kalorie: (kcal)

Niszcząc słabości.

Czwartek, 18 marca 2010 · dodano: 18.03.2010 | Komentarze 4

Wyjazd z myślą o bardziej terenowej jeździe. Ostatnio uświadomiłem sobie, iż powinienem zdecydowanie popracować nad techniczną stroną jazdy. Jak pomyślałem, tak zrobiłem.

Pogoda piękna - typowo rowerowa - zatem grzechem było by nie wyjść na RO WER. Wyszedłem i ja. Pojechałem polnymi dróżkami do Rokitek nad (obecnie) jeziorko (dawniej żwirownię), gdzie zastać można całkiem strome stoki, rowy i dołki - po których postanowiłem pojeździć. Pojeździłem.

Kategoria treningowe, z fotką

sender
| 18:32 czwartek, 18 marca 2010 | linkuj Na pedale ustała sama. Mocno trzeba było zaklinować pedałem w ziemi, ale się udało.
shem
| 16:12 czwartek, 18 marca 2010 | linkuj Ja podobnie jak k4r3l też dziś zgrzeszyłem i też się motywuje na jutro. Pozdro
k4r3l
| 15:49 czwartek, 18 marca 2010 | linkuj ja dzisiaj zgrzeszyłem - nie wyszedłem :) ale się motywuje właśnie na jutro przeglądając BS'a :) ja ta Salamandra tam sama ustała!? :)
klosiu
| 15:33 czwartek, 18 marca 2010 | linkuj Przyjemnie sucho tam u Was :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa warzw