Kalorie: (kcal)

Dworkowo :(

Czwartek, 11 marca 2010 · dodano: 11.03.2010 | Komentarze 2

Słonko na niebie ładnie świeciło. Drzewa rosnące nieopodal nie sugerowały, iż wiatr muska ich czubki. Jednym słowem sielanka. Wyszedłem więc na rower.

To druga jazda bez SPD, zwykłe platformowe pedały jednak są inne i zupełnie inaczej czuje się rower bez wczepionych butów. Jednak zaczekamy na nowy roweros - dopiero wtedy powrócimy do ery SPD.

Trasa całkiem znośna: Chojnów - Biała - Czernikowice - Rokitki - Zamienice - Rokitki - Czernikowice - Biała - Chojnów.

Trzy całkiem solidne podjazdy, jak na moją okolice. Zmęczenie uzyskane przy podjazdach rekompensowały fantastyczne zjazdy.

Niestety licznik dziś odmówił posłuszeństwa - coś z niego odleciało. Może bardziej konkretnie - kawałek obudowy + dwa górne przyciski.
Tak poważnie to mocno mnie to zaskoczyło, gdyż wcześniej trochę skrzypiał jeden z przycisków, ale dziś przeszedł samego siebie gubiąc się i do tego ciągnąc drugiego. To tyle - zobaczymy co będzie jutro.