HR max:191 ( 97%)
Kalorie: 2185 (kcal)

Dworkowo - Karczewiska

Poniedziałek, 27 lipca 2009 · dodano: 27.07.2009 | Komentarze 0

Trochę rozkojarzony nie bardzo wiedziałem jak i gdzie pojechać. Zdecydowałem, że w trakcie coś wyjdzie z pewnością. Tak też się stało. Pojechałem całość asfaltem. Najpierw w stronę Jaroszówki, następnie skręciłem w stronę Liśca, dojechawszy do Zimnej Wody spotkałem panią na rowerze, którą to serdecznie pozdrawiam. Za Zimną Wodą były Karczewiska, gdzie krajową 3 jechałem w stronę Legnicy, na wysokości Rzeszotar pojechałem znaną i lubianą trasą w stronę domu, czyli: Rzeszotary - Pątnówek - Jakuszów - Jezierzany - Miłkowice - Niedźwiedzice - Goliszów i Chojnów.

Co ciekawe w Jezierzanach trafiłem na wycieczke, jakby klasową, wszyscy w kaskach i kamizelkach odblaskowych. Fajnie tak - od małego szczepić ducha rowerowego. W Miłkowicach zaś - dwie małe dziewczynki powiedziały: "Dzień dobry Panie kolarzu." :D

Aaa, chciałem kończyć, a tu taka ważna wiadomość - w Zimnej Wodzie jest "Rezerwat Przyrody Zimna Woda", co ważniejsze w Jaroszówce również jest "Rezerwat Przyrody Dolina Czarnej Wody" - podoba mi się to.

Nowy uniform sobie sprawiłem :)

No i na koniec małe wspomnienie po ostatnich porywach wiatru. Przed Miłkowicami nadal drzewa są powyrywane, połamana słupy elektryczne, czy też gałęzie wiszą na przewodach.