HR max:203 (103%)
Kalorie: 1651 (kcal)

Dworkowo - Duninów

Niedziela, 12 lipca 2009 · dodano: 12.07.2009 | Komentarze 3

Wczoraj zaplanowana wycieczka do Duninowa, gdzie mieści się jednostka Wojska Polskiego oraz zakład w którym robią materiały wybuchowe.

Minąłem tory kolejowe, minąłem jednostkę wojskową i skręciłem w lewo. Jechało się pięknie (droga niby szutrowa, jednak pod spodem jakieś betonowe płyty można było zauważyć), choć nieco dziwnie - gdyż co jakiś czas pokazywała się ścieżka w lewo, jednakże widniał przy niej znak, iż jest to teren wojskowy i wstęp na takowy jest zabroniony. Znaki te jednak lajtowo omijałem jadąc dalej - następny jaki mi się ukazał złowieszczo oznajmiał, iż wkraczam do STREFY ZAGROŻENIA WYBUCHEM. Dojechałem do wspomnianej firmy, gdzie miałem już umówione spotkanie z ochroniarzami, a w zasadzie orchoniarkami Renią i Elą. Podziedziałem trochę w ich budce i postanowiłem wracać.

W drodze powrotnej dwa, trzy zdjęcia udało się zrobić. Kiedy już dojechałem do asfaltu śmignął pan na rowerze, powoli zaczynałem go doganiać, jednakże bardzo ciekawe zjawisko - moim oczom ukazała się ekipa chojnowskiego ORIENS UKS (ostatnio wspomniani) - ów pan, kiedy ich zobaczył zdecydował gwałtownie przyśpieszyć - dogonił ich, a nawet wyprzedził. Jednak ci niewiele się zastanawiając postanowili przycisnąć i oni wyprzedzili jego. W końcu się zatrzymali na przystanku z trenerem, wówczas i ja ich dogoniłem. W Rokitkach nieznany rowerzysta skręcił w stronę zamienić, ja zaś pojechałem przez Czernikowice do domu. Na wysokości chojnowskiego śmietniska (czyt. duży zjazd) ORIENT TEAM dogonił mnie i zdecydowanym szybkim zamachem wyprzedził.
I to tyle z mojej dzisiejszej wycieczki.

Na zakończenie panorama z pustostanem blokowym, który dość mnie zaintrygował i na którym ponoć można spotkać ćwiczących policjantów (wedle relacji Eli).

HZ - 4%
FZ - 11%
PZ - 79%
Kategoria treningowe, z fotką

Morpheo
| 22:55 niedziela, 12 lipca 2009 | linkuj Jeśli w Duninowie najpierw siedziało wojsko radzieckie (co poznaję po bloku - "leningradzie") a teraz polskie, próżno szukać na mapach. Jechałem tamtędy do Chocianowa w ubiegłym roku, trzeba przynać, że baza jest dość dobrze zamaskowana z drogi wojewódzkiej.
sender
| 20:32 niedziela, 12 lipca 2009 | linkuj Właściwie to nie mam pojęcia dlaczego tak się mówi - DUNINÓW - po prostu wszyscy, których znam, mówią o jednostce wojskowej w Duninowie. Teraz na mapie sprawdzam i okazuje się, że Duninów pod Płockiem leży.

Takie sprostowanie małe.
wirusek81
| 18:34 niedziela, 12 lipca 2009 | linkuj AAle miejsce.... a ja pomyliłam się i myślę przecież w Dunino to nie jakaś baza wojskowa tylko prędzej konie skubią trawę.... a to nieznany mi wcześniej Duninów.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oscsi