HR max:217 (110%)
Kalorie: 1640 (kcal)

Dworkowo - terenowo w grupie - GLEBA

Piątek, 24 kwietnia 2009 · dodano: 07.05.2009 | Komentarze 0

Spotkanie u Reni w Goliszowie. Nieoczekiwanie Renia powiedziała, to jadę z wami. Jak powiedziała, tak zrobiła. Pojechała. I bardzo dobrze, że pojechała, bo fajnie razem było - mimo częstych przystanków.
Pierwszy zakręt poprowadził nas na znaną już drogę polną z Goliszowa do Jaroszówki, a w zasadzie na "przedmieścia" Jaroszówki, bowiem Jaroszówkę jak na razie pominęliśmy. W dalszej kolejności pojechaliśmy do Niedźwiedzic, obok stawów, potem w Bukownej skręciliśmy w lewo w stronę miejscowości Lisiec. Potem już laskiem, laskiem do samej Jaroszówki. Reszta już prosta i bez przygód - Jaroszówka, Goliszów - DOM.
Laskiem, laskiem - tu właśnie postanowiłem sprawdzić czy na dzień dzisiejszy nie występuje zagrożenie pożarem w lesie, a że jestem człowiekiem dość dokładnym postanowiłem sprawdzić to dość skrupulatnie. Sprawdziłem ściółkę. Była średnio wilgotna. Strat w sprzęcie nie stwierdziłem, pewnie dlatego, że była to zerowa prędkość przy nawracaniu.

Danych z pulsometru nie podam, bowiem czasami wariował (nie wiem, czy nie przez telefon, czy przez co), a ponadto dość częste postoje wybiły mnie z rytmu Pausowania go.