HR max:198 (101%)
Kalorie: 1501 (kcal)

Dworkowo - terenowo

Środa, 22 kwietnia 2009 · dodano: 07.05.2009 | Komentarze 0

Wyjazd raczej ukierunkowany na szybszą jazdę, choć różnie z tym było.
Wyjechałem z domu, trasą obok torów, do Goliszowa. W Goliszowie obok stadionu szutrową drogą, kolejne tory i kolejna szutrówka, po której dojechałem do lasu. W lesie, leśnymi dróżkami dojechałem do stawów, tym razem postanowiłem skierować się w stronę owych stawów. Jak się okazuje bezproblemowo można tymi leśnymi dróżkami dojechać do Niedźwiedzic - to dobry znak i kolejny szlak odkryty.

Już jakiś czas temu postanowiłem pozbyć się starego licznika. Dziś przyszedł czas na kulminację tego momentu. Stary licznik trafił się żonie, ja natychmiast uzupełniłem braki kupując nową Sigmę 1106. Nie wiem tylko, czy dobrze wprowadziłem parametry związane z obwodem koła. Dałem tabelkowe 2114 dla kół 26''x2.0 - postanowiłem sprawdzić przejechany dystans przy pomocy słupków przy asfalcie rozstawianych co 100m - licznik wskazywał owe 100 metrów. Więc chyba dobrze.

Z nowości - rower został zaopatrzony w nową linkę od przedniej przerzutki - stara się rozczapiż(rz)yła.