HR max:190 ( 96%)
HR avg:161 ( 82%)
Kalorie: 4093 (kcal)

Dworkowo - Chojnów - Grodziec - Złotoryja - Legnica - Chojnów

Niedziela, 5 kwietnia 2009 · dodano: 07.05.2009 | Komentarze 0

Więc tak - o 8:15 wyjazd - było nieco zimnawo i mgliście.
Chojnów - Piotrowice - Osetnica - Jadwisin (szatan) - Modlikowice - Zagrodno - Uniejowice - Wojcieszyn - Pielgrzymka - Jerzmanice Zdrój - Złotoryja - Wyskok - Pyskowice - Łukaszów (to przez pomyłkę) - Gierałtowiec - Lubiatów - Goślinów - Gniewomierowice - Jezierzany - Jakuszów - Pątnówek - Rzeszotary - Grzymalin - Niedźwiedzice - Goliszów - Chojnów

Z tych bardziej interesujących rzeczy i zjawisk:

Gierałtowiec: spotkałem niewielki peleton treningowy - jeśli ktoś z panów przeczyta ów wpis - proszę o kontakt - chętnie się podłącze któregoś razu.

Rzeszotary: spotkałem Piotrka i razem już sobie wracaliśmy do domu.

Pielgrzymka: pobity rekord prędkości.

HZ - 108/137 - 0:10:43 - 4%
FZ - 137/157 - 1:20:44 - 30%
PZ - 157/196 - 2:53:57 - 66%

Jeden pies mnie gonił - szatan - to ciągle ten sam - kupię mu petardę, na następny raz.

Na koniec zdjęcie które już kiedyś widziałem - jednak dziś się na ową scenerię natknąłem i mam też takie :)