Kalorie: (kcal)

Grodziec - pierwszy raz w tym roku.

Poniedziałek, 6 stycznia 2014 · dodano: 06.01.2014 | Komentarze 3

Pierwszy w tym roku wypad do Grodźca. Wycieczka mocno udana. Ja mocno zadowolony. Słonko pięknie grzało tej zimy, oczywiście ubrałem się za ciepło.

Tradycyjna fotka z wyjazdu na zamek.

I jeszcze jedna, żeby nie było, że góry nie zdobyłem.

Kategoria z fotką, treningowe

monikaaa
| 20:51 poniedziałek, 6 stycznia 2014 | linkuj Ja również bardzo lubię tam jeździć. Zresztą tamten sezon pożegnałam właśnie wycieczką na Grodziec. :) Jak coś będzie się szykować, to dam znać.
sender
| 20:49 poniedziałek, 6 stycznia 2014 | linkuj Ja bardzo lubię wyjazdy na zamek. Najlepsze są oczywiście powroty, bo z górki niemal cały czas. Jak będziecie się wybierać piszcie, może w tym roku uda się dołączyć do was :D
monikaaa
| 20:42 poniedziałek, 6 stycznia 2014 | linkuj No pięknie. :) Ja z niecierpliwością czekam, kiedy będę mogła pojechać tam pierwszy raz w tym roku :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ktnie