Kalorie: (kcal)

1 stycznia 2014

Środa, 1 stycznia 2014 · dodano: 01.01.2014 | Komentarze 1

Dawno mnie nie było na bikestats. Przepraszam ;) Czułem jednak w kościach, że wszelkie endomonda, sports trackery, czy inne popularne serwisy społecznościowe mocno wstrząsną pozycją starego, dobrego, poczciwego bikestats, które w moim odczuciu podjęło walkę z tymi kolosami dodając nowe zakładki takie jak RODZAJ AKTYWNOŚCI.

Ogłaszam jednak wszem i wobec, iż wracam. Wracam dlatego, że owe społecznościówki takie fajne nie są. Owszem śledzą trasę, owszem mogę mieć tam wirtualnych znajomych, jednak w moim odczuciu nie mają klimatu typowo rowerowego, ewentualnie biegowego. Wszystko tam jakieś takie suche, przeliczalne, nikt nie pomaga, nikt nie doradza, a w przypadku upadku nawet nie ubolewa.

Dziś mamy pierwszy dzień nowego roku, ja zaś ogłaszam, iż lojalnie, dokładnie tak jak przed laty będę opisywał niemal każdą wycieczkę. W ramach postanowień napiszę, że wycieczek, czy choćby biegania będę starał się mieć możliwe dużo.

To by było na tyle. Pozdrawiam, cześć i czołem.

Niektórzy pamiętają, niektórzy nie. Tak czy inaczej Trek w całej, dawnej, majestatycznej okazałości :D
I na koniec rowerowa samojebka: